Amic Jaume, amic Gummo,
Ens has deixat. Tenies moltes ganes de viure però unes maleïdes cèl·lules no t'ho han permès. Has marxat massa aviat, massa ràpid. El dia 25 d'abril a les 18:15 hores, amb només 64 anys i molta guerra encara per donar.
No he tingut temps de acomiadar-me de tu, no m'ha donat temps de dir-te adéu, no m'ha donat temps de agafar-te la ma i desitjar-te bon viatge, no he tingut temps de dir-te que descansis en pau, que potser ens trobarem més enllà, que potser per a tu tot comença ara.
Molts cops t'he dit, això si, el que m'agrada jugar amb tu a la botifarra, el teu saber estar jugant, el teu saber perdre, el teu saber guanyar. Molts cop t'he dit l'estimada que m'has fet sentir i tot el que t'apreciava.
Perquè a pesar de ser la persona més tossuda, més xerraire i amb més vitalitat que conec, erets sense cap mena de dubta una GRAN persona. Així en majúscules.
L'últim campionat que vam fer va ser aquest any a Puigvert, Van gaudir molt com sempre fèiem jugant junts, et trobaré a faltar, molt.... molt
Sempre estaràs dintre del meu cor estiguis on estiguis.
Descansa en pau estimat amic. I com sempre deies quan marxaves .............. ja parlarem.