Donem-hi alguna volta mes.
Que quedi clar d'antuvi, que sota la meva opinió el millor jugador de botifarra es aquell que diuen els rivals que ho es.
Per a mi un bon jugador de botifarra, en un sentit global, no es només aquell que guanya més partides u obté mes punts. Si no el que a més de guanyar o fa amb respecte al rival, acceptant la trivialitat del joc i l'influencia de la sort. Però això no es pot mesurar, es quelcom subjectiu a cadascú dels jugadors. Per tant us proposo una manera nova utilitzant tots els recursos de Butinet de definir una classificació dels "millors" jugadors. Diguem-ne potser dels mes complerts.
He emprat, sota els criteris, equivocats o no, d'establir les classificacions dels diferents Campionats. L'ordre dels jugadors en cadascun d'ells.
Recordeu.
L'ordre del Elo es d'ELO major a menor
L'ordre dels Campionats es en funció del sumatori dels punts atorgats a cada Campionat
L'ordre dels predonats es en funció del Rlog de major a menor.
He agafat només amb aquells usuaris que tenen punts en TOTES i cadascuna de les competicions, sense posar mínims de participació, tot i que penso que s'hauria de fer. Però en tot cas si te interès ja ho farem amb el software de Butinet. No es pas sostenible fer-ho amb Excel
He sumat el lloc que ocupen a cada classificació, per tant el que suma menys punts es el que esta millor en TOTS els rànquings.
Vol dir quelcom aquesta classificació?. Son realment els millors? Els hi donarem un pernil?............
No, no i ..............evidentment que no.
Només te una avantatge, Deixant que el millor de cada sistema ja surt a la seva classificació (ELO, Predonats i Campionats ). Mancava, potser dir quin es el jugador mes complert.
Us ho deixo per que li doneu voltes. Es obvi que cada classificació prioritza determinats conceptes i farà mes o menys contents a uns i els altres en funció del lloc que ocupem en cadascuna.
Però, sota la meva modesta opinió, si alguna s'hauria de dur a la portada seria quelcom similar a aquesta.
( Per cert, com que jo no faig partides de rànquing, no hi surto
)
Les columnes colorajades de vermell (SCR) son les classificacions en cada tipus de competició a 8/02/2010. tingueu en compte que no s'actualitzen ni ho faran. Es una simple proba d'estil.
http://minorisa.es/etb/millors.htm