corpetit ha escrit:Bé, per si ja no les hi tenia prou, començo a tindre les coses clares:
corpetit ha escrit:1.- No es volen fer substitucions de jugadors. Ni que siguin per un robot.
corpetit ha escrit:2.- No es volen ajornar partides.
corpetit ha escrit:3.- No es vol privar la coexistència de dos nicks.
corpetit ha escrit:4.- Preocupa relativament poc el tema de les caigudes o abandonaments.
corpetit ha escrit:5.- S’intentarà corregir el que es pugui, el que es consideri necessari i com es pugui, tot sobre la marxa.
corpetit ha escrit:Si és així, és obligatori penalitzar el company del que cau, almenys amb la pèrdua dels seus punts en joc.
corpetit ha escrit:“Que és fàcilment detectable i més senzill de penalitzar”. Sí, és clar, i absolutament impossible de demostrar.
corpetit ha escrit:Exactament igual d’impossible que la situació que em vaig trobar l’altre dia en una partida de rànquing on la nostra parella ja estava formada:
Estem guanyant 50 a 0. Els altres jugadors triguen entre 15 i 20 segons a contrar cada cop i, amb un parell de contros es posen al davant 62 a 50. Resulta que sempre fa més punts la parella del que contra. Cansat de veure això, els ho comento. Ningú diu res, ni piu. La propera vegada que cantem, tarden més de 20 segons a contrar. Resulta que el que contra, tot i anar per davant al marcador, només té el 6 de trumfo (espasa). El seu company en porta 4 de majors excepte la manilla. I a mitja partida amb 8 trumfos a dintre, el que contra ens fa la següent jugada:
Té tres bastos de manilla sota i petita i manilla d’oro. Els altres 2 pals estaven jugats, intercanviant-se les bases entre ells. Doncs bé, surt de sota de basto, em fa saltar el cavall a mi i plega el seu company d’as. El seu company, tenint as d’oro a defensar, immediatament, torna a tocar el basto, fa saltar el rei del meu company i torna a plegar el que contra amb la manilla de basto. Guanyen la partida 104 a 50.
Apa, aquí la teniu, ja us he fotut la jugada mestra. Se les piquen? Totalment impossible de demostrar. No es pot penalitzar de cap de les maneres ja que existeix la possibilitat que hagin jugat legalment, per petita que ens pugui semblar.
corpetit ha escrit:Estem guanyant 50 a 0. Els altres jugadors triguen entre 15 i 20 segons a contrar cada cop i, amb un parell de contros es posen al davant 62 a 50. Resulta que sempre fa més punts la parella del que contra. Cansat de veure això, els ho comento. Ningú diu res, ni piu. La propera vegada que cantem, tarden més de 20 segons a contrar. Resulta que el que contra, tot i anar per davant al marcador, només té el 6 de trumfo (espasa). El seu company en porta 4 de majors excepte la manilla. I a mitja partida amb 8 trumfos a dintre, el que contra ens fa la següent jugada:
Té tres bastos de manilla sota i petita i manilla d’oro. Els altres 2 pals estaven jugats, intercanviant-se les bases entre ells. Doncs bé, surt de sota de basto, em fa saltar el cavall a mi i plega el seu company d’as. El seu company, tenint as d’oro a defensar, immediatament, torna a tocar el basto, fa saltar el rei del meu company i torna a plegar el que contra amb la manilla de basto. Guanyen la partida 104 a 50.
Apa, aquí la teniu, ja us he fotut la jugada mestra. Se les piquen? Totalment impossible de demostrar. No es pot penalitzar de cap de les maneres ja que existeix la possibilitat que hagin jugat legalment, per petita que ens pugui semblar.
corpetit ha escrit:1.- Jo no he aportat la idea del robot. Només he dit que seria molt millor que com està ara, per acabar partides.
Proposar un fil no servirà de res, no canviarà res.
Si entra un robot, es reparteixen els punts exactament igual que com es van distribuir al moment de començar.
corpetit ha escrit:Per a mi, ha quedat més que demostrat que no servirà de res o ben poc crear un fil.
corpetit ha escrit:3.- A qui es puteja pel fet de només jugar amb un sol nick les partides de rànquing?.
corpetit ha escrit:Sí clar, i si en registres 15 i pagues 750 euros, ja ho tens assegurat del tot. Actualment, quin nombre de nicks paguen la quota amb el mateix compte bancari?
corpetit ha escrit:A veure si és veritat que es canvia alguna cosa que, a la vegada, em faci canviar l’opinió (la meva), sobre la, de moment, inoperància d’aquest rànquing.
corpetit ha escrit:5.- Ara em diràs que les primeres partides no es puntuaven diferent (constant k) i que no es va canviar sobre la marxa?
corpetit ha escrit:Es que no és la meva opinió. També t’he mostrat dues maneres de falsejar la puntuació del rànquing si no es penalitzen els dos membres de la parella que abandona (una vegada s’ha dit que no es poden ajornar les partides).
corpetit ha escrit:Altra cosa és que no es vulgui fer res pels pocs jugadors que ho puguin fer. És cert que, per sort, seran pocs. Però només que en siguin 2, falseja i vicia absolutament tot el sistema. Si no ho veus clar, em deixes un simulador i 1 nick i et faré pujar (jo i qualsevol) a tu mateix amb menys de 20 hores de joc, a més de 1800 punts de rànquing.
corpetit ha escrit:L’exemple és d’impossibilitat de demostració.
corpetit ha escrit:El que no ho és d’irrellevant (segons el meu entendre), és la fragilitat d’aquest Elo amb el sistema actual. Altra cosa és que, pels motius que siguin, es pretengui mostrar, fer creure (sense mala fe perquè és obvi que un mateix s’ho pot creure i hi té tot el seu dret, només faltaria) coses ben diferents. En tot cas, és la meva opinió, tan vàlida com la de qualsevol altre.
és obligatori penalitzar el company del que cau
absolutament impossible de demostrar
No es volen ....
Preocupa relativament poc el tema de les caigudes o abandonaments.
aquest sistema no serveix absolutament de res
YruNe ha escrit:... el Deep.. (ell els robots juguen..) xo.. xk us importa tant el ranking si teniu clarissim k no l voleu? NO ho entenc i mira k ho he pensat un bon rato eh
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants