electra ha escrit:Desde que es va introduir el ranking trobo que la gent està molt neguitosa. Un dia vaig jugar amb batet de companya contra CRISTINAA i no sé qui més , varen perdre. Al dia següent batet a la general va dir que jo era tramposa , sort que CRISTINAA va respondre. Suposo que ho va dir en plan conya , però ja va haver gent comentan.
Avui he jugat contra voramuga i ha començat a dir a la general que era una tramposa (per haver contrat a triumfo passat amb 5 triumfos dos manilles i figures. Surto de 10 de basto , perquè no tenia res al basto i li fotem l'as.)
Ha fotut el camp per acusar-me a la general , reconec que m'ha tret de les meves caselles i no sabia com reportar.
Hi ha gent que hauria de jugar solament amb robots.
Quina gràcia té fer trampes per guanyar el qué ?? A no ser que no m'hagi enterat i pageu l'hipoteca o similar : )
Mira nena , jo vaig ser dels primers a denunciar tal com ha fet ara Corpetit me samunt pero vaig guardar de dir cap nom. Ets una nouvinguda i tindries que demostrar mes respecta per la gent gran que fa molt qu estem per aqui.