Miquelus ha escrit:Un dia vaig preguntar si podia haver una sala pels que no jugaven ranquing, i em vas dir: aquesta. Estavem a la sala butinet. Com hi ha una sala que diu ranquing proximament, vaig suposar que les partides amb ranquing es trasladarien a aquesta altra. Sóc un dels que pensa que el ranquing ha empitjorat el bon rotllo que hi havia al butinet...
misae ha escrit:Aixó estaria bé !!! Els que vulguin jugar ELO ... a la sala de ranking. I els que només volem fer una buti...com les que juguem al bar (no conec cap senyor al bar que porti un lletrero amb un número, potser es que m'hi fixo poc) doncs , aquests a la sala butinet o a una altra sala que es digui no ELO p.ex. He sentit a moltissima gent , moltissima , que diu que no li agrada el ranking, però que si no en fa, no pot jugar. Jo mateixa, per la meva tossuderia en no jugar ELO m'he trobat molt limitada en quant a persones amb les que abans jugava i ara no...i en quant a nombre de partides, evidentment.Accepto, només faltaria, les conseqüències de la meva decisió
misae ha escrit:Cois, Carles, és normal que si a totes dues sales pots fer exactament el mateix, jugar amb ELO o sense , només clicant un botonet.... IR POR IR , ES TONTERIA !!!
El que comentes del lletrero (virtual, això si) tampoc és així.... normalment la gent juga per afinitats i simpaties, independentment del nivell .... fins i tot alguns es dediquen a ensenyar als qui menys en saben...i així, mica en mica, anar fent més gran aquest món tan bonic de la Butifarra.
SIAU
DeepButi ha escrit:No funcionarà, i en Carles ho sap perfectament.
DeepButi ha escrit:Perquè té ranking pràcticament tothom (excepte els tres irreductibles gals)? Doncs perquè per defecte ve marcada la casella ranking i es van anar creant partides de ranking, i tothom hi va anar entrant, sense preguntar-se massa què volia dir aquella pregunta de "vols activar ranking?" I com que ara tothom les crea de ranking ja a ningú se li ocorreix fer-ho sense.
DeepButi ha escrit:És la llei de la comoditat ... ah! és així! mira tú ara hi ha ranking. Estic convençut que hi deu haver tants partidaris "reals" de ranking com partidaris "reals" de no-ranking, però que a la inmensa majoria el tema no els importa gaire.
DeepButi ha escrit:I si no ... a veure si acceptarieu aquesta proposta:
Sala ButiNET: obligatori no ranking. Ni es pregunta. Tota partida d'aquesta sala NO porta ranking.
Sala Ranking: obligatori ranking. Ni es pregunta. Tota partida d'aquesta sala porta ranking.
DeepButi ha escrit:Ah ... però NO al revés, clar!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants