Miquelus ha escrit:M'he allargat molt, però és perquè l'Angeles, el droig i la Laiacata (i demés) entenguin el sentit de la petició.
Miquelus amb tot el meu respecte i tot el meu carinyo, entenc el sentit de la petició, tot i que trobo una petició sense sentit.
Sembla com si os molestés la presència dels jugadors que juguen a la botifarra amb l'opció rànking i els voleu fer fora de la sala on sou vosaltres, o bé preteneu tenir altre lloc per marxar vosaltres, i segur que no és així perquè os conec i sé que més sociables que vosaltres no hi ha.
I jo em pregunto: Si ara en una sala estem tots barrejats i cada un pot crear una partida amb les dues opcions, i cada un pot entrar en partides ben identificades sabent si són de rànking o no, i cada un pot xarrar al general amb tothom, i cada un pot escollir allò que més li agrada ..... on està el problema? No entenc com els que juguem a rànking podem perjudicar als que voleu fer partida sense rànking. De veritat no veig cap problema i no veig que sales separades arreglin res, més aviat supondrà com tu dius menys cohesió.
Comparar butinet abans i després del pagament no serveix de res. Sempre es pensa que "los viejos tiempos fueron mejores" però no sempre és així. A butinet es pot conèixer gent ara igual que abans, tot depèn de les ganes que tinguis. Si tens ganes de conèixer gent entra a partides creades amb gent nova, parla en privats amb els que t'agradin, saluda'ls quan els vegis dintre etc.... fins i tot de tant en tant pots entrar a la sala general i fer partides amb gent nova (i mira que jo la trauria definitivament
)
Cada un ha de saber que vol i fer allò que vulgui fer: jugar amb gent que coneix per assegurar una partida seria, conèixer gent nova amb el risc que el company et surti informal i et faci fer una mala partida, jugar només amb bons jugadors, jugar amb gent divertida independentment del seu nivell, xarraral general, xarrar al privat, fer ELO, fer partides sense ELO, parlar en privats .... mira si hi ha opcions diferents ......... però si us plau,
convivim tots junts perquè penso que ningú ha de fer mal a ningú mantenint les seves preferències encara que siguin diferents.