Hola sargantaneta petonets vida com sempre em toca lo pitxo de tot haberte de deixa i esta 12 dies mes sense tu ara ya sen fa una eternitat el no poquerte teni a pro meu carinyo.Ya no tinc ni paraules per explicarte tot lo que sentu per tu nomes que fa unes hores que te e dexat i et trobu a falta.Suposu que mols no pden ariba a netendre com me asentu saps que va se una mirada unes carices i me vas enbruixa.Yo no creia en un amor a primera vista pero saps de ven cert k va se aixins i ara al ana coneixennos ya es algo que no se atura.Nomes desitjo tenirte a prop meu per que cuan estas al meu costat tot cambia me fas senti el home mes afortunat del mon,tan se men foot lo que puquin di algunes persones tu i yo som els unics que uem de teni clar i a la fi son nosaltres amb els nens els que em de se feliços amb tots aquells amics que entenen lo nostre encara que no sapiquen encara qui ets.Oita estaba escoltan aixo aviam si te agrada VIDA
http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU
http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAc ... re=related
És estimar-te, saber estimar-te coneixe el teu amor recorrent el teu ser,
és estimar-te, voler estimar-te assaborint-te, admirant-te somiant-te, pensant-te
és estimar-te, és morir estimante.en el paradís dels teus ulls,em perdo perquè estic perdut,
en la pau dels teus llavis,em trobo perquè estic amb tu,en l'univers de la teva ànima,
viu amb mil sentits,en tu, viu estimant-te.Quan el teu petó és una carícia
quan és un despertar amb tu,si un somriure és un motiu i un silenci la teva enyorança,
quan tu amor em manas i jo obeeixo amb passió, llavors segueixo estimant-te.
Tempta'm, acaricia'm omple'm cada instant de tu,fes que cada nit sigui un somni i cada despertar un somriure,omple'm de tu i porta'm al teu amor.Amb un mateix principi amb mil finals tots al costat de tu tu al costat del meu
una vida per recórrer mil moments per compartir i un sol amor que viure.
Netes les meves tristeses ets alegria al costat meu,tot és somriure tenyeixes la vida amb colors alegres
ets l'alegria,amb tu sóc feliç sóc joiós sense po a res ets la meva alegria.
TE ESTIMO CARINYO